ח"כ מלכיאלי: "מקווים שהערעור יתקבל והעיר החרדית תוקם"

    אייל ראובן No Comments on ח"כ מלכיאלי: "מקווים שהערעור יתקבל והעיר החרדית תוקם"

    ח"כ מיכאל מלכיאלי לאיתי גדסי ויענקל'ה פרידמן ב"מהדורת סוף השבוע": "כשבוחנים את נציגי ש"ס רואים שהם עבדו בשטח למען הציבור, הן בנושא הדיור והן בנושא יוקר המחיה. חוץ מהתלושי מזון אנחנו נפתח רשות למלחמה בעוני" | האזינו לריאיון

    צילום: פלאש90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי לגדסי ופרידמן ב"מהדורת סוף השבוע": "הייתי השבוע בדיונים על הערעור על העיר שפיר. כולם הבינו איך מקימים עיר חרדית שאותה יזם אריה דרעי שהיה שר הפנים. אנו מקוים שהערעור שלנו יתקבל ויבטלו את החלטת שקד ואלקין לביטול העיר שפיר".

    "גם כשבוחנים את נציגי ש"ס רואים שהם עבדו בשטח למען הציבור, הן בנושא הדיור והן בנושא יוקר המחיה. חוץ מהתלושי מזון אנחנו נפתח רשות למלחמה בעוני. כשרוצים להזיז פה דברים צריך לפעול מול 5 משרדי ממשלה. תפקידה של רשות היא לאגד את הפעילות בנושא מול כל המשרדים" הסביר מלכיאלי.

    "אני מסתובב בארץ ורואה אנשים שהיו אדישים, והפעם יבואו להצביע. יש גם קהלים חדשים. החלל של חכם שלום מורגש, הוא היה כמו אבא ומנהיג, כשנכנסת אליו עם סימן שאלה ויצאת עם סימן קריאה. הרב בעדני אמר לאריה דרעי בהלוויה שזה לא הזמן לדבר על נשיאות המועצת".

    "רואים את זקני המנהיגים שכל אחד ראה בשני את המנהיג, הרב בעדני היה גדול יותר, ולמרות זאת הוא זה שרצה למנות את חכם שלום כי הוא כהן, וחכם שלום כביכול נכנע לרב בעדני".



    0 תגובות